دوده عشق
 
تنهاترین
 
 
چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:, :: 21:50 ::  نويسنده : علیرضا

 

 

 

 

دلی دارم دلی از دوده عشق.     دلی  افتاده  در  محدوده  عشق.

 

 دلی  مثل گلوی زخمی  نی .     دلی چون بغض خون آلوده عشق.

 

دلی دارم پر از بابونه و  یاس.      دلی  همرنگ  گندمزار   احساس.

 

مزن ای برزگرزخمم که این دل.    ندارد    الفتی   با   تیغه    داس.

 

دلی  دارم  دلی  لبریز   اندوه.     دلی    پژمرده   در   پائیز   اندوه.   

 


دلی مثل نگاه  وحشی  زخم.     دلی  چون  وحشت دهلیز  اندوه.

 

 دلم  بغض  هزار  ساله  دارد .    نگاهم   بوی   داغ    لاله    دارد.

 

گلوی ساکت و یخ کرده   من .    دوبیتی  در  دوبیتی  ناله    دارد.

 

شعر از حسن بهرامی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهاترین و آدرس rtboy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 43851
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1